fredag 19 januari 2007

Thank you, I love you!


Klicka på bilden för att förstora.

5 kommentarer:

Ella Henrietta sa...

Hej gummsan!
"torka barn ikonen" är ett barn-lås; tryck på båda knapparna samtidigt så låser resp låser du upp maskinen så att er klåfingriga dörrvaktsmaskintant inte kan bråka med er tvätt... resten, tja, ingen aning :)/Angie

Mirabelle sa...

Jag visste väl att jag kunde lita på dig ;)... Visst, vi har inga barn, men ändå!

Mirabelle sa...

Jag satte på tvättmaskinen nu. Det skulle ta 3 timmar och 28 minuter för den att bli färdig!!! Är det inte torktumlat då så...

Ella Henrietta sa...

Det tar så lång tid. Jag ojade mig för tvättmaskinsförsäljarkillen när vi köpte vår och han sa att det är för att de moderna miljövänliga tvättmedlen behöver så lång tid på sig för att verka. Så antingen skitar man ner med fosfater eller så skitar man ner med el. Min nya devis är bränn kläderna när dom är smutsiga - så får man värme (som ni verkar behöva...) och en chans att öka upp sin shopping ;)

Kram Syrran

Mirabelle sa...

Gött syrran! Du har allt uträknat! Jag ska vidareförmedla ditt fantastiska förslag till Calle och se i hur god jord den fallar :)