måndag 15 januari 2007

The attack of the killer wrinkles

Det bär mig emot att lägga ut detta på bloggen men jag antar att om jag börjar censurera mig själv så blir det inte lika intressant. Jag köpte lite eye-remover på Homever igår och titta vad tjejen i kassan skickade med mig?! Antirynkkräm!!


Jag studerade huden runt mina ögon när jag kom hem, nära nära i spegeln. Och hon har rätt! Jag har rynkor! Massa rynkor! Överallt!

Och innan jag åkte hit tipsade en arbetskamrat mig även om att göra ett pannlyft!!! Det måste tydligen göras innan jag fyllt trettio. Hon lyfte upp huden i min panna och sa, det hade funkat perfekt på dig! Arrghhh! Herregud! Är det så folk ser mig, ett gående förfall i behov av renovering? Shit, shit, shit... Har jag nått min peak? Är det bara att blunda och åka utför nu? Jag hade uppskattat om ingen berättat detta för mig, jag levde så bra i ovisshet!


(Tror inte att det hjälpte mina rynkor eller slappa "i akut behov av ett pannlyft" hud över ögonen att jag tryckte i mig två hamburgare med ost och ketchup på efteråt. och sen svepte en cola på det. Men you never know, rynkorna kanske fylldes ut?).

Inga kommentarer: