söndag 21 januari 2007

Lycka är...

... att ibland inte behöva ha med sig digitalkameran och istället bara vara i ögonblicket!

(men då missar ni förstås den råa fisken de serverade oss när vi inte förstod vad de sa på fiskrestaurangen, som låg på en bädd av finskuret kål och var seg och växte i munnen och hamburgaren och glassen på McDonalds efteråt som smakade hemma och hur de stod på borden och skrek ut sina varor på Homever så vi tillslut fick huvudvärk och den första koreanska ungen som log åt mig eftersom jag lärt mig att inte flina för stort och vinka så de blir rädda).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mirabelle och Carl!
Kusinerna i Höllviken och London, Carls mormor och vi gamle följer era äventyr i Sydkorea. Det är ett av dagens "måsten" att kolla hur ni har det. Härligt att maten är bra.
Be good, and if you don´t, take care
Bästa hälsningar
Monica & Co i Höllviken

Mirabelle sa...

Tjena! Kul att ni är med oss. Jag ska säga till Carl att skriva en rad eller två :)... Nästan all mat är bra, det finns undantag ;)...

Varma kramar Mirabelle och Carl

Unknown sa...

Kul att ni håller er uppdaterade på våra äventyr! Det är finfint att ha en reseförfattare med sig. Tänk vad mycket vykortspengar jag sparar :) Hoppas ni har det bra hemma i Europa!