tisdag 30 januari 2007

Manga-Mirabelle

Jag har fortfarande hemlängtan men efter en halv box brownies och ett konstant tårflöde till Notting hill och en pojkvän som ringer precis när bästa repliken på filmen kommer; "I'm just a girl standing infront of a boy, asking him to love her" så är jag både uttorkad och har huvudvärk men på betydligt bättre humör.

Pillade lite med en uppdatering av mig själv som jag brukar ha på mina visitkort men med lite mer manga-inspirerad touch. Voilá!


PS. Min mysdress fick prickar, den såg roligare ut då. Och min randiga mössa fick öron eftersom det är sjukt populärt att ha djurmössor här, mest på barn förvisso. Vilken gillade ni bäst? DS.

7 kommentarer:

Helli sa...

jag gillar den med öron bäst...för den är galen och rolig på samma gång...precis som du Mirabelle!

Anonym sa...

Oavgjort mellan den i mitten och den högra...

Mats sa...

Alla är ju fina!

Asch, det måste bli den i mitten. Den är mest lik.

Jag gillar att du gör tummen upp! :)

Mirabelle sa...

Hmm.. Då blir det ju oavgjort mellan tvåan och trean.. Hmm... jag måste medge att jag är lite svag för ettan...

Ella Henrietta sa...

Om man håller för och tittar på dom en och en, så gillar jag 1:an, med prickarna bäst! Sötast liksom, som du, sötis!

Mirabelle sa...

Angelika: Hihi.. visst är den söt, jag håller med dig, jag gillar oxå ettan bäst!

Anonym sa...

Jag röstar på den i mitten eller den med mysdress! Om du har tid över så gör en mangaversion av mig! Inte vet jag om det är hur jobbigt som helst förvisso... Om det är det så strunta i det! :)