onsdag 31 januari 2007

Mirror, mirror...


Vad är det med koreaner och speglar. Vi har speglar överallt i vårt hem. I hallen, vardagsrummet och på toaletterna. Där är det mest extremt, vi har spegelväggar, spegeldörrar till badrumsskåpen och i duschen har vi en sån spegel som mormor hade när jag var liten. En sån rund som man kan vända på och på ena sidan ser man sig själv i normal storlek och på den andra jättestort!

Kortet har jag tagit när jag sitter på en offentlig toalett med kläderna på för att det är så kallt och tja, hur kul är det på en skala och se sig själv när man...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är fotot taget när du SITTER?? Jag har sagt det förr och jag säger det igen... Dom är galna där borta! Haha! Fast man sparar ju tid genom att kolla frissan och läppstiftet medans man sitter... Hmmm... Nu blev jag kluven...

Mirabelle sa...

Haha... Jo, man kanske sparar tid, men jag vill ändå inte ha en spegel där!!