måndag 29 januari 2007

HOOOOOTERS!!


Bilden är snodd från Pauls blogg, tick, tack...

Tuttar, tuttar, tuttar överallt.
Jag hoppas att det aldrig nånsin mera blir kallt!

Alla känner vi väl till det amerikanske Hooters och alla har vi väl vårt eget speciella förhållande till det.


I fredags besökte vi det nyöppnade Hooters i Seoul. Det första som mötte oss var två stora bröst som sa "Welcome to Hooters, we all love hooters". De svulstiga behagen hoppade upp och ner medan de satte klisterlappar på oss allihop.



Vi beställde amerikansk fettig mat och njöt i fulla drag. Calle var snäll och gav mig sin klisterdekal.



Med jämna mellanrum höjde de musiken och servitriserna skakade loss till kända rockdänger i sina små tajta kläder. (Till detta bör nämnas att koreaner räknar detta som ett familjeställe och tar med sina barn).



We all love hooters!


Natti natti Malte, sweet dreams...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Amen... jag vill också gå till Hooters och få klisternärken och fettig mat och guppande boppar. Ärligt alltså.

:)

Idag eller imorgon får jag reda på om jag får jobbet. Shit! Det är förresten som kassa/servicedisk-personal på K-rauta som jag sökt.

Mirabelle sa...

Spännande! Jag hatar att vänta, typ det värsta. Jag vet!! Du kan skriva brev till mig ;)... Och förhoppningsvis avsluta med: jag fick jobbet!

Det var kul att vara på Hooters, ärligt!

Mats sa...

Detta var ditt bästa blogginlägg hittills! ;)

Mirabelle sa...

Mats: jag tänkte väl att du skulle uppskatta det! Jag har till och med en liten souvenir till dig, jag ska bara komma på hur postsystemet här fungerar!