tisdag 23 januari 2007

Den jävla kalla vinden i arslet!


De må ha avancerade toaletter i affärslägeheter som vi bor i men på uteställen.... Ack och ve... Jag har ännu inte varit på en pub eller restaurang som har toaletten inomhus. Det är bara att bita ihop och stiga ut i kylan, antingen bakom huset eller i ett kallt trapphus. Sen får man gå några meter och eventuellt svänga en gång eller två. Då kommer man till ett förfall (kvittar hur fiiiiiint stället man varit på innan). Äckliga bås som man hade i skolan, med stengolv och tunna väggar som man kan kika in under. Det är bara att dra ner byxorna och känna den kalla vinden smeka en i skärten. Brrr... Och har du inte huvudet på skaft, säg att du tagit en öl eller två, så missar du såklart att ta toapapper som finns utanför båsen för att göra det hela lite roligare. Shake it, shake it baby... När det är dags att tvätta händerna så är det i isande kallt vatten, och jag har fått höra från Mars att det är få människor där borta som tvättar händerna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är man lite på pikalurven så lär man ju nyktra till på ett kick så fort vinden börjar vina mellan skinkorna... Brrr! Och jag som tyckte möllans toaletter är räliga, det får jag nog ändra mening om nu minsann...

Mirabelle sa...

Jag vet! SKitstörigt är det!