tisdag 2 januari 2007

Öhhh...














... hade jag roligt?!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på... ja!

Å du, lycka till nu. Jag saknar dig redan massor!

Bon voyage!

Jakob Grünewald sa...

Tjenatjabba Mirabelle. Tänkte bara önska dig ett riktigt gott nytt och passa på att säga att vi inte glömt dig. Och hur ska vi kunna göra det med alla bilder på dig överallt som du klistrat upp. Tjoho!
/Kobbe

Anonym sa...

Åhhh, vad gulliga ni är. Jag saknar er redan. Ni skulle bara våga glömma mig ;)... Fanns det något godis kvar i kalendern till er?

Kram kram Bella

Minna Mercke Schmidt sa...

Wow, det gick skojigt till!!! Vi hade en betydligt lugnare nyårsafton : ) Och vem av alla snygga killar du kramar på bilderna är Kallen din??? Hoppas ditt 2007 blir bästa året ever!

Mirabelle sa...

(minna) Hehe.. Calle är den mörkhåriga killen med röd slips som matchar min klänning och pussar mig i slutet (figurerar även på första kortet och på dansgolvet i mitten).

Hoppas att 2007 blir ditt bästa och mest blomstrande och prunkande år ever!

Puss puss

Anders sa...

det var skoj på nyår =) hade inte riktigt hoppats på att bilderna skulle leta sig ut på internet dock..