fredag 12 januari 2007

Örrrk, jag mår illa...



Jag käkade några fiskar (det var inga riktiga fiskar utan friterad röda-bön-röra i form av en fisk) på vägen hem från Homever (sweet home forever). Det smakade som kakorna Soyoung gjorde till oss på inflyttningsfesten i lördags och man kunde köpa likadana inne på Homever bland godiset. Jag lägger ut några bilder från min shoppingrunda imorrn, just nu mår jag bara dåligt. Jag vet inte om det är för ölen eller röda-bön-fiskarna.


Resterna av fiskarna som jag inte klarade att äta upp...

4 kommentarer:

Anonym sa...

När man läser din blogg verkar det som det enda du pysslar med är att äta hahahaha. Verkar spännande och annorlunda! Är du helt ledig eller ska du jobba med nåt?

Mirabelle sa...

Hehehe.. ja, äter bör man annars dör man. Jag skriver en bok på dagarna och sen äter jag på kvällarna. Blir roligare bilder när jag äter än när jag sitter framför datorn och skriver :)...

Anonym sa...

Richard M tycker att du ser väldigt röd ut på bilden där du trycker in en fisk i ansiktet. Är det något du vill kommentera?

Vi var tvungna att ta en paus i Amex-arbetet här på fredageftermiddagen. Snart är det skumpa till Mattias ära.

kramar från fred, martin och richard.

Mirabelle sa...

Fred, Martin, Richard: Skumpa... Hehe.. det låter något. Att jag är röd i huvudet beror nog på att jag druckit två öl och käkat socker hela dagen ;)... Kan hända den bästa.

Hälsa Matte fast ni har nog slutat dricka skumpa nu tror jag och gått hem och lagt er. God morgon när ni vaknar!

Kram kram