lördag 6 januari 2007

Jingle bells, jingel bells...


Snön yr och jultemat fortsätter...



Små söta barn som åker pulka på en knappt snöbelagd backe. Hoppas att de inte förstod att jag tog kort på dem eller att de tyckte det var roligt att jag gjorde det... Eller så är det inte mer än rätt åt dem eftersom de stirrar och pekar på mig!


På ett ställe åt vi julgröt! Eller det kan man tro av bilden men det är sönderkokt ris med lite kyckling i och jag tror lite choppad ingefära. Urk var det iaf. Sämsta hitintills definitivt!


Calles skaldjursgröt var aningen bättre med bläckfiskben. Som tur var fick vi de obligatoriska smårätterna till. Märk väl hans röda juletröja!

På hemvägen sjöng jag julsånger med min mjuka stämma så att alla Koreanerna vände sig om och undrade vilken ängel det var som sjöng för dem. God Jul. Så här mycket julkänsla har jag inte haft detta året iaf ;)...

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul!

/Jörgen

Anonym sa...

God fortsättning ska det väl ändå vara!

Mirabelle sa...

God Jul och god fortsättning på er båda! Må 2007 bli det bästa året någonsin! :)