onsdag 17 januari 2007

Google earth rules!

Eftersom jag varit sjuk så har jag inte så mycket och skriva om, ifall ni inte vill veta vilken färg mina spyor hade eller hur mycket vätskeersättning jag kunde få i mig innan jag var tvungen att springa till toaletten... Tror inte det va?


Men jag kan berätta var vi bor! Detta är vårt hus (palladium 102). Det är 15 våningar högt och vi bor på 13:e våningen. Jag frågade Natasha om vår lägenhet var en typisk koreansk lägenhet. "Åh, no, no, no... This vely nice appatment. Not for evelyone." Vi bor tydligen i en lägenhet för affärsmän (eller kvinnor för den delen). Själv bodde Natasha på typ 25 kvm och det tar henne 1,5 timmar att ta sig till jobbet.

Med hjälp av Calles GPS och google earth så kan ni se var vi bor. Det är bara att klicka här! (OBS! Se till att "Satellite" är valt i högra hörnet på fönstret).

Inga kommentarer: