fredag 26 januari 2007

Favorit i repris: Trafikskolan live!


Med mig som kommentator!

5 kommentarer:

Anonym sa...

för en som inte har körkort känns det onekligen lockande att åka till Korea och fixa det..... /Cecilia

wendela sa...

Hej Mirran!
Vad kul att du hittat min blogg och vad kul att du skrev en kommentar och vad kul att du är i Korea och vad kul att du också har en blogg och vad det är mycket som är KUL nu för tiden! Jag gillar dina foton och dina roliga inlägg. Du verkar ha det bra där på andra sidan jorden. Du behöver iaf inte frysa näsan av dig varje gång du går utanför dörren. Det är minus 7 grader i Malmö ikväll. Huga! Blev kall bara av att tänka på det så nu måste jag göra en kopp te (det är även det engelska arvet som kräver sin rätt...) Återigen; KUL att höra från dig, ha det toppen!
Kram
/Sissela
ps. såg att mamma varit här och skrivit, ha ha, det var en rolig överraskning. Familjen Benn invaderar din kommentarfunktion :)

Mirabelle sa...

Cecilia: Ja, jag skulle själv vilja köra där, verkar ball. Lite som radiobilarna på gröna lund!

Wendela: Hej hej igen. Jag kollade dig både på sr och robins efter att jag varit inne på din blogg, fantastisk prao! Lysande, även idol, vilken koreografi!! :)
You rock!
Hehe.. Här är svinkallt här med tyvärr och nu har vi ingen värme i golvet längre och de har stängt av varmvattnet... Brr.. Synd att vi bara har ingefärste som verkar vara som ett starkt laxeringsmedel...

/Tjingeling.

Anonym sa...

Hade kanske varit något för mig som backade in i det enda träd som fanns på Yngsjö Havsbads parkering i somras. Jag är inne o kollar din blogg o tycker det är intressant att följa ditt liv i Korea. Kom in på den genom Amelies blogg. Nu för tiden så får man ju föja vad ens barn har för sig genom att hålla sig uppdaterad på nätet. Inte alltid så enkelt för en gammal tant som jag.
Kram Elisabeth/Amelies mamma

Mirabelle sa...

Elisabeth: Haha... ja, det kallar jag bedrift att träffa trädet ;)... Kul att du hittade hit! Jag tänker fortfarande ibland på ditt fantastiska hår :)... Ha det fin-fint. Du har en fantastisk dotter! Kram Mirabelle