fredag 26 januari 2007

Fett kallt!

Idag vaknade jag och ville inte gå upp. Det kändes som om det var kallare än vanligt utanför täcket. Jag ville bara ligga och gosa, så jag knep ihop ögonen och låtsades som om jag sov medan Calle knallade iväg till duschen. Sen hördes det värsta avgrundsvrålet: ARGHHHHHHHH!!

Hehe.. Nä, det gjorde det inte men Calle kom in och frågade om det varit något meddelande i högtalarna om att varmvattnet skulle stängas? Inte vad jag kan komma ihåg, inga meddelanden alls faktiskt. Så nu är det -1 grad ute, ingen värme i lägenheten, eller i golvet eller varmvatten i duschen. Jag sitter i fettigt hår och vi ska ut ikväll?! Hur ska detta gå till? Och till Hooters av alla ställen, om man får tro amerikansk tv så kommer där vimla av vackra människor med stora bröst (stora bröst är väl och ta i, har faktiskt inte sett en enda storbystad donna sen jag kom hit).

Men ändå, vackra snedögda skapelser med slimmade kroppsdelar i silkiga tyger då! Det är illa nog det! Då kommer jag med mina kurvor och fettiga hår och illaluktande under armarna. En chimpans bland hermelinerna.

Inga kommentarer: