onsdag 14 mars 2007

White day.

Idag är det "white day" och då är det killen som köper godis till tjejen. Natasha underströk att det var just "godis" som de brukade köpa och hon berättade alltid för sina pojkvänner att hon hellre ville ha choklad.

Calle sa grattis på white day till mig imorse och gjorde frukost, sen följde jag med honom till jobbet. Soyoung hade bakat torr chokladkaka men den var god ändå, och Jongdoe hade köpt choklad till både Natasha och Soyoung, inte till mig för han visste ju inte att jag skulle vara här.

Imorgon ska jag och Calle och Morgan och Johan hitta på något för att fira white day. Det har blivit lite av en tradition att fira dagen efter istället (det gjorde vi på alla hjärtans dag också). Det enda som jag och Morgan vet är att vi ska ha våra finaste underkläder på oss?! Jag och Morgan är övertygade, eller vi hoppas i alla fall, att det bara är något de säger för att förvilla oss. Vad tror ni?

1 kommentar:

Mirabelle sa...

Förresten, jag tror att jag måste handla lite nya fina underkläder. Och det är ju inte mer än rätt att Calle betalar för dem eftersom det är han som kräver att jag ska ha dem på mig imorgon!