söndag 11 mars 2007

Jaha ja...

Det är vardag nu. Det är därför som jag inte skriver i bloggen med samma entusiasm. Våren kom av sig, det har både regnat och snöat. Det känns som om allt är likadant. Samma hus, människor, kia bilar. Vi har stopp i vår toalett och Calle har lekt rörmokare. Han köpte en metallslang som han vevade fram och tillbaka i spolhålet i klosetten.

Imorgon ska jag träffa Larissa, ryskan. Vi ska besöka en marknad med tyger och pärlor. Jag tänkte eventuellt ta upp min hobby igen och göra smycken. Bäst smyckade lik i kistan vinner... God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Bella (bulla?), kul att höra av dig, låter som att du har rejält kul i Sydkorea! Härligt att upptäcka Asien - minns mina egna resor.

Gogogo! :O)

Det var länge sedan man såg vad du har gjort för jobb - ska bli spännande när du lagt upp dem på webben, för det ska du väl?

Krams krams
/Pontus