tisdag 6 mars 2007

Det är mycket kuk i den här bloggen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej Belle!

Det var ett tag sedan jag läste om dina bravurer! Men du verkar lyckas bra som vanligt.Läste lite om din hemlängtan också - borta bra men hemma bäst? I veckan insåg jag att jag saknade dej och ditt sällskap.För det kan bli lätt stelt och tråkigt när man umgås med Patriks kompisars respektive...du vet tredje hands bekantskap som man håller vid liv för det socialas skull? Men du blir liksom MIN kompis och inte någon som jag via Patrik lärt känna - fattar du?Det "smäller" liksom högre :-)Så nu tycker jag att du skall komma hem.Hem som till Malmö/Skåne.Så släng hit Calles direktnummer så vi kan "konspirera hem" dig he he...*gnuggar händerna*

Du kolla in den här sidan http://www.simons120dagar.com/
Killen verkar sanslöst galen!

MÅnga kramar till världens bästa Belle!

//Bea

Mirabelle sa...

Jag förstår precis vad du menar! Jag har ingen som är MIN kompis här. De flesta har jag träffat via Calles jobb. De är hur trevliga som helst, men det är inte så att jag kan diskutera C och mig eller min hemlängtan och så liksom... Jag saknar dig med! Mycket mer än du tror! Jag är faktiskt vilse nu. Jag vet inte vad jag vill längre...

Haha.. kollade in Simons sida, han verkar ju hur cool som helst! Hejja Simon!!! Synd att han inte kommer ta en trip via Sydkorea!

Mirabelle sa...

Kram kram kram kram till världens bästa Bea! :)