torsdag 29 mars 2007

När jag blir stor ska jag bli som Sandy i Grease...


Jag var på ett leksaksmuseum i Malmö en gång. Det var fantastiskt roligt att gå i gångarna och återuppleva min barndom. Det kändes verkligen att jag var vuxen och det var väldigt längesen som jag klädde på och av Barbie fina klänningar med girlanger på. Eller adopterade en kålhuvudsdocka, och efter en stund la upp den på vinden och började samla på Garbage Pail Kids istället. För att inte tala om My Little Pony. Och bokmärken med glitter på, de var de bästa som man inte ville byta bort. Eller kulorna i sanden eller alla kompisar som ville leka på min vind för mamma samlade på så mycket kläder att man fick dra upp knäna högt när man trampade runt i högarna.

Det var roligt att se ett koreanskt leksaksställe men inte alls samma "tripp." Och de hade en mycket mer kinky version av Spiderman. Stackaren får springa runt med tubsockar!! Det är såå fult!

Inga kommentarer: