torsdag 22 mars 2007

Da, da... Za zdaróvja!


Jag och Larissa käkade på en rysk restaurang. Ingen kaviar dock, men kåldolmar. Det var ljuvligt gott :). Till förrätt så beställde vi in sallader. Jag beställde en med potatis och Larissa en med rödbetor. När de kom in så förklarade hon att jag tagit den feta och hon den nyttiga som man äter om man går på diet?! Jaja, till det drack vi ett iskallt, sött vin, smakade som portvin. Vinet var sådär men maten bra. Jag har memorerat vägen dit så jag ska ta med mig Calle dit någon gång.

4 kommentarer:

Carolina sa...

Härligt med lite "vanlig" mat! :)
I veckan hittade jag nudlar med kimchismak nere på möllan och kom såklart att tänka på dig...

KRAM!

Mirabelle sa...

Jävlar! Det är inte klokt. Köpte du dem? De skulle jag vilja provsmaka :)

Carolina sa...

Nä, jag gjorde inte det... Men det är ju lätt fixat! :)

Då får du komma på nudelmiddag hos mig och madde när du är i malmö nästa gång! :)

Mirabelle sa...

Alla gånger! Jag är där! Och så kan jag ta med mig Calle så att ni får se underverket :)