fredag 2 februari 2007

Who's your neighbours!

Jag hittade en rolig svensk sajt där man kan "Knappa in din adress och få reda på livsstilstypen som präglar området." Eftersom jag inte kunde knappa in Pactoly Woldo, Sydkorea så använde jag mig av min adress i Stockholm. En klokren beskrivning av mig!! Tycker ni inte? (Jag hoppas att Calle inte håller med om en viss punkt iofs).

Typ: A02 Storstadspuls:

Utmärkande drag
  • Unga
  • Välutbildade
  • Singlar
  • Höga inkomster
  • Bostadsrätt i Stockholm
  • Samhällsintresserade
  • Förändringsbenägna individualister

4 kommentarer:

Ella Henrietta sa...

Shit! Det stämde ju äckligt bra...
-Medelålders
-Yrkesutbildade
-Gifta par med hemmaboende barn
-Höga inkomster
-Villaförort på pendlingsavstånd från storstad/mellanstorstad
-Barnfokuserade
-Traditionalistiska individualister

Fast inte f-n är jag medelålders...

Mirabelle sa...

Haha.. jag är ju dig tätt i hälarna så jag skulle verkligen inte kalla dig medelålders!!!

Ella Henrietta sa...

HI hi, jo du, det hade kanske varit att kasta sten i glashus... ;)

Mirabelle sa...

Japp!