onsdag 21 februari 2007

Lika roligt varje gång :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hittar inte riktigt var man ska lämna medelande till dig, men tänkte att jag får flika in här vid reklamen då...
Detta är en helt fantastisk månad. Men jag har mycket att vara glad över. Som du kanske vet har jag fått nytt jobb. Finns nu mera på GREY sthlm, jobbandes mest med Nokia’s reklam i Skandinavien. Fick en galen rivstart då en ny telefon skall lanseras nu, i alla 3 länder, i både tidningar, utomhus och i film. Så jag har verkligen fullt upp men det är jätte kul. Nya mailen är carissa.ranelycke@grey.se

Sedan i måndags är jag nu också ägare till en etta på Linnégatan 20 vid Östermalmstorg/Stureplan. Helt underbart, äntligen mitt eget.

kram

Mirabelle sa...

Vad roligt, grattis! Och klart att du skriver på detta inlägget ;)... Det är den Carissa jag känner.

Kan tänka mig att det är skönt att äntligen bo själv, jag hade blivit galen. Fast jag är ju sambo nu så jag ska inte snacka så mycket skit.

Grey verkar vara en bra byrå. Lycka till med lanseringen av telefonen och sköt om dig. Hälsa alla jag känner.

Kram kram