torsdag 8 februari 2007

Att vara med sig själv

Har ni tänkt på hur människor påverkas av varandra? Utstrålar energi som studsar runt på väggarna. Hur det kan komma in en person och tända en lampa som ingen visste fanns. Höja värmen några grader och få folk att må lite bättre. Eller tvärtom, kanske lite mer ovanligt men ändå, det blir aldrig riktigt samma sak när de är med.

Jag måste alltid dras med mig själv. Oftast är jag fullt nöjd med det men ibland. Bara ibland skulle jag vilja veta hur det är att inte vara med själv. Veta om det är något jag missar. Och sen skulle jag kliva in och veta vilken inverkan just jag har på omgivningen. Men jag antar att det är sånt man inte ska veta... Men kan undra över ibland...

Nu ska jag färga mitt hår. I de bloggar jag läst om att färga håret i Asien så står det att det oftast blir ganska rött. Vi får se! Tjingeling!

2 kommentarer:

Mirabelle sa...

Det gick ganska bra. Håret blev ganska blont! :)

Anonym sa...

I'm so lonely I don't even want to be with myself anymore...