måndag 12 februari 2007

Haircut


Så efter massa tjat om klippning och sökande på nätet så tipsade Morgan oss om Toni&guy. Vi kom dit vid sex-sju tiden på kvällen på lördagen. Och det var ledigt för alla pojkarna, Malte, Calle och Johan "The Korean Office Boss" Olsson.


Här berättar Calle för frisören (som för övrigt klippte alla tre samtidigt) hur han vill ha sin frisyr.


Jag och Morgan satte oss på ett fik och drack varm choklad medan vi väntade. Mmmmm... och jag käkade en kaka. Innan jag kom hit åt jag varken pommes, chips eller kakor, mest för att jag inte tyckte att det var speciellt gott... Nu äter jag allt som påminner det minsta lilla om hemma.


Efter typ en och en halv timme med tvätt och massering av hårbotten och klippning och tvättning igen, och styling och föning så såg Calle ut så här! Klart godkännt med lite Korean style!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev snyggt men jag tycker ändå att det är lite fegt att ni inte vågade på att klippa er själva. Sjukt mycket roligare!

/Jenny

Mirabelle sa...

Hehe... ja, eftersom det inte är du som ska gå omkring i frillan så antar jag att du tycker att det är mycket roligare!

Jag tycker att han blev skit-snygg. Heja heja.