torsdag 8 februari 2007

Tjejernas omklädningsrum

Jag och C har börjat träna på ett gym och jag har lovat att jag ska ta några bilder därifrån. Vi har precis varit och tränat. Nu på morgonen och det var bara vi och typ två till och då får man inte riktigt känslan av när hela lokalen är fylld med koreaner i samma kläder (man hyr träningskläder) och står framför varsin tv-apparat. Så jag är ledsen men jag vill inte förstöra nöjet för er genom att visa bilder redan nu.


Däremot tänkte jag passa på att visa en bild från duschen, nu när det inte fanns något folk där. Såklart kan vi inte duscha i ett duschrum utan varsin spegel?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tips: nu på lördag 10e februari, Inkonst-vår egen grej: Göteborgsklubben The Eye (Nefertiti) med DJ Nibc, DJ Cazuma och MC ADL mosar electrohouse och techno. Palle & Pink Mats i Plocke-Pinn.

Mirabelle sa...

Jaha.. ja... Det kan ju vara något att gå på?!