torsdag 8 februari 2007

Costco


Vi tog tunnelbanan, bytte en gång och tog taxi till Costco, en amerikansk kedja med lite mer västerländsk mat (hjälp mig gärna Morgan om var det låg). Man är tvungen att ha kort för att handla där och allt säljs i stor-pack. Jag gjorde av med alla pengar jag hade med mig, på ganska meningslösa saker som vin och ost och bagels och lite sallad och en sjukt stor vitaminburk med tabletter så stora att de inte går att svälja. Absolut ingen mat alls och taxin hem kostade skjortan. Men det var det värt att få ha kundvagnsrace och äta vanliga hotdogs med ketchup och senap.


Just det, jag köpte ett gigantiskt stort Corn Flakes paket som jag håller tummarna för att det ska vara gott!

2 kommentarer:

Mirabelle sa...

FYI: Corn Flakesen var goda!! (Så ni slipper gå runt och oroa er).

Anonym sa...

Nu kan jag sova gott om natten.