torsdag 15 februari 2007

Housewarming party!


Jag har inte berättat om inflyttningsfesten hemma hos Charles och Rasmus. Det var förra fredagen så det känns lite inaktuellt nu men ändå.. Några highlights ska ni allt få se. Från vänster Chin, Morgan och en tjej som jag inte kan namnet på. Hon kom i sällskap med Sun Jung som syns bakom Johan "The Korean Office Boss" Olsson på en bild längre ner. De har nyligen gift sig.


I see the light!


Ingen fest utan lite dans. Jag introducerade koreanerna till Scissors Sisters "I don't feel like dancing" och de andra satte på Edward Persson, och kallade mig för skånsk förrädare eftersom jag inte tycker om honom lika mycket. Från vänster Calle, Natasha och Rasmus.


Johan "The Korean Office Boss" Olsson rockade även han loss och gick sen och la sig! I bakgrunden Sun Jung som är gift med den koreanska kvinnan utan namn på bild ett.


Hmm...


Mys i soffan. Och vi dricker upp slattarna av frukt-sojun som Natasha och Soyoung blandade till oss. Det var citron-soju och ananas-soju och yoghurt-soju (låter kanske äckligt med yoghurt men det var riktigt gott).

Tjingeling.

PS. De bjöd på riktigt god mat, Chiliconcarne utan kött (vad hette det nu igen?) och pastasallad med fetaost och hembakat bröd! Mmmm... DS.

3 kommentarer:

Ella Henrietta sa...

Chili-sin-carne, heter det vännen :)

Mirabelle sa...

Just det! Så var det. Tack!

(Så sin betyder utan kött?)

Anonym sa...

Sin = utan och Carne = kött!:)