tisdag 13 februari 2007

Skidåkning i Sydkorea

Åhh, jag var så ledsen när Amy berättade att de skulle åka skidor i år igen och jag inte kunde följa med. Veckan förra året i Vald'Isere var underbar. De snöklädda backarna och våghalsiga snowboard-åkningen i barnbacken (i alla fall för mig som aldrig testat). Och solen i ansiktet när vi klädde av oss ytterkläder och festade på lite nygrillad mat.

Men det finns faktiskt snö och backar även i Sydkorea fast våren verkar ha kommit med stormsteg. Om jag skyndar mig så kanske jag hinner leka med de andra barnen i de fluffiga mjukisdjur-mössorna i backen.

Läs artikel om skidåkning i Sydkorea.

4 kommentarer:

Carin sa...

Hej Bella! Vill bara lämna ett litet spår... läser din blogg varje dag med stor glädje! Kram!

Anonym sa...

Hej Mirabelle och Carl
Ville bara säga (vilket ni säkert redan vet) att TAT's grundare har blivit årets företagare 2006 i Malmö! Repotage och bild finns i dagens SDS.
Bästa hälsningar
Monica & Co i Höllviken

Mirabelle sa...

Carin: Vad gullig du är, kul att du gillar min blogg. Ibland undrar man ju vem man skriver för. Och det är då man får ett litet inlägg som ditt och så fortsätter man :)... Läser din blogg varje dag oxå!

Mirabelle sa...

Monica&Co: Oj, vad skoj att de blivit årets företagare! Det ska jag gratulera dem för. Vi borde kanske till och med dricka champagne på fredag!! Fira både det och det nya året kinesiska året :)