onsdag 14 februari 2007

Äntligen! Premiär för lustgården!


Vad är bättre än att ha premiär för ett sexprogram på Alla Hjärtans Dag?
Om nu inte alla går ut på dejt för att fira vill säga, då är det värdelöst! Hur som, alla som är hemma och planerat att spendera en timme i soffan med sin älskade, bitandes i dennes mjuka örsnibb, eller inte. Missa för guds skull inte Lustgården. Jag har gjort all grafik och gråter krokodiltårar för att jag missar det! Och om någon kan spela in... Jag hade blivit världens lyckligaste!!

Lustgården, premiär 14 februari 22.00, TV3. Don't miss it! I will!

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.swetv.org

Registrera dig och ladda hem.

Mirabelle sa...

Tack för tipset, men tyvärr så var det ett maxantal användare och det var fullt. Jag kunde inte registrera mig!! :(...

Mirabelle sa...

Nu fick jag det att fungera med www.swetv.org. Vilket skitprogram det var! Kändes som om jag hört allt förut och programledarna var fnittriga och oproffsiga. Nope... inget för mig och jag är precis deras målgrupp. Se det inte!