fredag 15 december 2006

Nu kan ni andas ut allihop...

... jag och Carl och Charles ska bo i en fyra (bara jag som börjar på m. Tänk om de börjar mobba mig?!). Ett rum till mig och Carl, ett till Charles och ett extra rum till alla svenska tatare som kommer och ska jobba på korea-kontoret. Och kanske till eventuella vänner som vill komma och uppleva Korea med oss (hint, hint. Välkomna speciellt alla ni som har namn som börjar på m). Det känns otroligt bra, förutom chokladen förstås som jag själv får se till att lägga på kuddarna då!!

Petter och Nisse (eller så heter de något helt annat) ska bo i en annan lägenhet och det verkar som om det ska vara fixat tills vi kommer ner. Glädjeyra och raketer. Puh, vad skönt!

/Mirabelle med mera mjäll
(Moiraboll, Baromill, Biramjäll, Bella Bulla eller Miiiiiirran)

PS. Är C en finare bokstav än M? Den kommer ju före i alfabetet och används mycket mer sparsamt? Charles, Champagne, Charmerande, Citron. Moln, mörker, magnefik, majskolv. DS.

9 kommentarer:

Elisabeth sa...

jag kommer. om du lägger choklad på kudden. (FYI, den ska vara mörk med nåt spritigt innuti)
//Melisabeth
(jovisst stavas det så)

Mirabelle sa...

Haha... Schysst stavning! Men om du kommer då måste du lova mig en special-ulta-bland-cd så att jag kan hålla mig ajour med vad som händer i musikvärlden!
Lova att inte säga något men mitt namn stavas egentligen emelie...
OOXX

Martin Camitz sa...

Ja, det låter spännande allt det där!

Mirabelle sa...

Haha... Vad rolig du är martin :)...

Anonym sa...

Kan det vara så att det är Rasmus och Johan du menar istf P&C? :) Jag kommer till Korea den 6:e så vi får gå ut och ta några drinkar då. Eller så får ni ha inflyttningsfest i Suwon.

Mirabelle sa...

JA! Vilken sjukt bra idé! Klart att vi måste ha inflyttningsfest! Du får bli hedersgäst! Och välkommen till mitt lilla krypin som jag tjuvstartat lite nätt :D...

Haha.. Jo det är Johan och Rasmus som jag refererar till :). Jag är bara så sjukt dålig på att komma ihåg namn. Vi ses på nyårsafton!

Kram

Anonym sa...

Oh no. Mitt namn börjar ju också på C. Är jag då bannlyst hos er? Men mitt andranamn, Marie, börjar ju med ett vackert vackert M... Och min sambos namn börjar ju också på M... Och mammas namn... Nä, inte kan jag vara bannlyst, jag är ju fullkommligt överöst av M i min värld... :)

Mirabelle sa...

Haha... Carro, du är omgiven av M och jag är omgiven av C. Då borde vi ju vara en perfekt kombination. Fast det vet vi ju redan :D.

Du är hjärtligt välkommen. Nu verkar det som om vi till och med får en helt egen lgh!!!

Anonym sa...

Härligt om ni får en egen lägenhet! Då får ni prova på samboskapet ju... :) Lite sådär försiktigt...

Den 27:e är jag ledig och träffas mer än gärna!! Har du några önskemål om vad vi ska göra?
Skriv i min blogg så jag vet!

Kramen!!