fredag 15 december 2006

En bloggares mörkaste hemlighet...

Jag har tyckt att kommentarerna haglat lite väl sällan här på sidan. Ibland känns det som om jag skriver för absolut ingen alls. Men sen fikar jag med kompisar, och då vet de plötsligt mer än de borde? Aha! De har varit inne och läst på sidan.

Och idag fick jag reda på att många bloggare skriver kommentarer i andra namn för att få igång konversationerna!! Shit, varför tänkte jag inte på det?! Så jag är ledsen kamrater men hädan efter kommer ni inte ha en aning om kommentarerna är äkta eller inte. Hehe... Ni kommer att kommentera mer än ni själva är medvetna om!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Haha... Din lilla luring. Tror du att jag kommer att gå på det?

Anonym sa...

Hej min söte tjej. Jag läser din blogg. Kan du eller Carl snälla hjälpa mig med min dator och fixa mailadress till mig när du kommer ner i jul? Jag älskar dig. Kram mams

Anonym sa...

Jag skriver en obligatorisk kommentar då och då så att du vet att jag läser. Det är svårt att veta vad man ska skriva bara. Det är ju din blogg.

Anonym sa...

Kul att läsa. Du är ju riktigt aktiv. Jag ska ta det lugnt på kundglöggen. Vi ses imorrn.

Anonym sa...

PTV ;)

Anonym sa...

Grym blogg! Du är bäst!

Ha det så kul!

Puss

Anonym sa...

Hej syster yster. Jag läser. Tänk nu är det bara en vecka drygt tills du kommer ner. Snart riktig kram.

Stor-syrran

Anonym sa...

Mu?
Kewl sajt!
Hänga i jul?
KRRRAAAAAAAAAM

Anonym sa...

Men Mirabelle. Så får du inte göra! Jag vill veta när det är du som skriver!!

Kommer du ut till vårt nya hus i jul? Du har ju inte ens träffat Tindra! Hon är ett halvår nu. Tiden flyger.

Hör av dig. Mitt numer är 0745-237448

Anonym sa...

Hej gumman!Hur e det?Jag tänker på dig och tycker att vi ses alltför sällan. Och du!!glöm inte att du är en superpingla.Så att du inte glömmer liksom.puss och kram!!

Anonym sa...

Hej sötis. Du vet att jag läser. Jag saknar dig! Hur gick det med datorn?

Puss och kram

Anonym sa...

Hej M! Allt väl?
Sitter på tåget från Tyskland – försenad som vanligt. Hörde att du är lyckilgt allierad nu – vad kul! Vi får pratas vid någon gång!

Anonym sa...

Vad häftigt med en blogg!! Vi måste höras! Jag ska kommentera, JAG LOVAR! När åker ni?
Puss o kram!

Anonym sa...

Vi får försöka klämma in varandra i alla fall i en timma i jul. Jag har din julskiva fortfarande! Hur många år sen är det jag tog den? När du fyllde 25 va?

Kram C

Anonym sa...

Ååååååh, vad roligt det ska bli med nyår i Malmö!! Jag ska ha min lilla svarta på mig. Kommer det många snygga killar?

Kram Helena

Anonym sa...

Vem är jag?

Anonym sa...

Hej! Det är... Mats(?). Visst läser vi. Vi är lite skygga bara.

Anonym sa...

Åh, vad härligt med alla kommentarer! Tjohoo! ;)

Unknown sa...

Klart jag läser din blogg!
Helt fast.
(Ingår numera i morgonrutinen, en kopp kaffe, en snabb flukt på dn.se och Mirabelles blogg...)

Kramen!