söndag 3 december 2006

Natasha och Soyoung



Hej alla glad. Nu har min kära man skaffat vänner från Sydkorea och lovat mig dyrt och heligt att de ska bli mina vänner oxå. Jag får väl muta dem med choklad eller vad man nu kan tänkas göra för att få vänner i Korea? Kimshi? Vin? I alla fall så jobbar de på TAT (Carls företag) i Korea och har varit på besök i Sverige i två veckor. Carl har visat dem runt i malmö och förhoppningsvis kommer de att göra det samma i Sydkorea. Han verkar gilla dem.

Här är några bilder på dem och Carl när de dricker vin vid lunchtid tidigare idag. En återställer eftersom de rockade loss på Etagé till tidigt i morse ;)... Verkar som om Koreanerna kan festa. Men de var överraskade över hur trångt och vilken kroppskontakt det rådde på dansgolven. Verkar konstigt eftersom Sydkorea är en fjärdedel av Sveriges yta men har en befolkning på 48 miljoner?! Kan det bli trängre?

De var två tjejer. Den ena kallade sig Natasha (det är hennes europeiska namn, vilket är vanligt att ha utöver sitt vanliga namn i Asien) och har gul tröja på bilderna. Den andra hetter Soyoung och sen var där en kille som hette Johndoe.

Puss och kram

1 kommentar:

Mirabelle sa...

Vad trevliga de verkar :). Jag ser fram emot att träffa dem.