måndag 4 december 2006

Jag vill osså...

Mmmm... jag vet att jag borde sova för lägesen. Klockan är trettiotvå minuter över tolv! På natten. Mmmm, jag vet! Men. Jag håller på att bli galen för att jag inte kan fixa så att jag får upp senaste inlägg på min sida. Alla andra har det, Minna, Amy, Paul, K-A, Brian i Miami som skriver om påskägg och Torsten i Sjöbo!?.. Ja, precis alla! Utom just jag! Vilken frustration. Arghhh! Jag vill osså. Buhuuuuuhääähhhhhh... Kanske lite känslig för tillfället.. Men.. BUHÄÄÄHHUUURRRGGGHHHHH... snyft. hulk... Jävla blogger, skit, helvete piss och mög. Mobbing! Det är vad det är. Ren och skär vuxenmobbing. Jag ska stämma dem! Vilken smärta de åsamkat mig. Som jag lidit! Jag kan för böveln inte sova. Detta kommer att gå ut över mitt jobb som i förlängningen kommer att förlora pengar på att jag inte kan prestera så som jag borde, såsom jag är betald för att göra. Såsom jag gör när jag kan soooooooova. De ska fan få för rutten ost! Och all annan ost för den delen också. Så därmed basta! Ha! Ha!

... men det funkar inte i alla fall... snyft... snyft...

Inga kommentarer: