tisdag 8 maj 2007

Mum and Lasse in Korea.

5 kommentarer:

Ella Henrietta sa...

Ta det lugnt mams, annars minns du bara Korea som ett töcken. Och om du blir beroende av Soju blir det nog svårt att få tag i det här hemma. Då blir du antingen bankrutt på att importera det eller får du gå en grym avgiftning till mötes... pussiluss A

Ella Henrietta sa...

P.S Kalle trivs; är ute flera gånger om dagen, äter sallad och snackar med sin spegelbild i DVD,n. Kolvarna i hörnet var mögliga, vi bytte, dom hoppas det inte gjorde nåt. D:S

Mirabelle sa...

Angelika: Mamma kanske borde importera och sen få sina vänner hooked och bli rik istället :D.

Och skönt att höra att Kalle trivs som fisken i vattnet.

Mirabelle sa...

angelika:tack för att du sköter om kalle så bra. Dom där plast/gummiskorna hittar jag ingenstans... jag har glömt vad dom heter. M vet inte riktigtvad jag menar.. Anjong Hasayo betyder Hej och kamsahamnida tacksåmycket säger man jätteofta betyder tacksåmycket. Koreanerna är sååå otroligt vänliga o hjälpsamma. Vi kommer inte till NordKorea eftersom en högt uppsatt officer som canceled vår tur imorgon, ingen vet varför, Synd. Jag har hittat ett par blinkande gympadojjor till gustav,som jag hoppas passar annars får väl arvid ha dem. Vad tror du agnes vill ha? Du själv, Maurice o arvid?? Saknar er kramar Mams o mormor o svärmor

Ella Henrietta sa...

Hej Sis!
Coolt med blink i skorna. han har stora fötter dock... typ 29-30. Om du kunde köpa några badges från marknaden hade det varit kanon. Jag kan hotta upp deras jeansjackor lite. Allra helst vill vi ha en stor kram i verkligheten av vår favvo moster/syster/svägerska! Plastdojjorna hittade jag kopior på som kostade nästan gratis så tänk inte på dom. Kramis!