fredag 11 maj 2007

Lasses film om Jebudo.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ehhh alltså jag blev ju yr o illamående av att titta på den filmen.
problem med kameran? =)

//Bea

Anonym sa...

wow, mästerverk Pappa!!! Måste säga att jag är imponerad över dina kamera färdigheter... lite mer övning så kanske det är Oscars galan nästa för dig.
puss och kram

Martin Camitz sa...

Ja, det verkar ju väldigt spännande allt det där!

Anonym sa...

Hej Bea! Det var egentligen ingen filminspelning det var kamerainställningen som ändrat sig till videoinspelning. Detta var första gången jag fotade med den kameran. Jag förstod inte varför inte bilden stannade kvar påkameran när jag tatt ett kort. Jag frågade yvonne flera ggr varför inte bilden stanade kvar. "Ja den kameran är så"......
Sen satte Mirabelle ihop alla snuttarna så det blev en film. kram Lasse. och massor ifrån Yvonne

Anonym sa...

Lasse - jag förstod liksom att kameran inte var din starka grej, och visst hör man hur du rådfrågar Yvonne.(???varför??har du inte lärt dig nått om henne efter tre års tid?hon e ju inte ett tekniskt geni direkt)
F´låt Yvonne... :)

Kram Bea

(som svälter sig med rigshospitalets diet kur...)