måndag 16 april 2007

luxurious.

Manga mjuka kuddar som man kunde bulla upp bakom ryggen och sitta upp. Ingen choklad men kaffegodis pa kudden. En skon bakgrundsmusik sovande for hjarnan och ett varmt bad med citrusessence. C fick uppgraderat till ett dubbelrum med tva sangar och en schaslong och kontor och lenande hudkram. Jag plankade. En stunds hoppande pa de rosa molnen. C insisterade att vi skulle sova i samma sang for annars kunde staderskan tjalla nar det fanns tva obaddade sangar.

Frukosten var dyr men kornen i brodet gjorde det hela vart varenda krona. I hotellobbyn tog jag ett kort pa den tropiska utsikten och min C i kavaj, han kanns sa langt ifran mig nar han ska jobba och ha seriosa moten.

Inatt tar jag och Jenny och Mats nattbussen till Kyoto utan att ha nagonstans att sova. Live the dream.

Inga kommentarer: