måndag 30 april 2007

Hej hej, hallå!

Har ni saknat mig? Jag hoppas det!

Det har varit turbulent i huvudet och händelserna har tagit varandra i hand och dansat ringdans runt mig, likt en julgran eller midsommarstång i sommarsolen. Japp, för svensk sommarvärme har vi haft i minst en vecka nu. Puh, vad härligt med svettiga armhålor och sura strumpor.

Jag har deltagit i tjejsnack över en pizza med sötpotatis inbakat i kanterna, vandrat i bergen med Seoul International Hiking Club, blivit bjuden på King Crab i ett äkta koreanskt hushåll, varit på bio och förstått att om solen slocknar så kan man tända den igen, jag har varit på 60-tals klubb där gamlingar rockade loss till falsksjungande musiker och det enda vi kunde beställa var öl och kaffe, och upptäckt den härligt puttrande festivalen i Seoul som varar hela veckan ut.

Stay tuned för snart kommer bildbevis.

Inga kommentarer: