onsdag 11 april 2007

Jag orkar inte skriva tusen ord.

Jag brukar ju fylla min blogg med bilder for att underlatta lasningen och eftersom jag inte ar varldens tekniska (men nastan!) person sa vet jag inte riktigt hur jag ska fixa problemet att fa dem fran kameran till datorn utan sladd, men det basta av allt ar att Mattias springer runt och platar med bade sin mobil och kompaktkamera och stora bjasse till bamsekamera sa ni kan ga in och kolla pa hans blogg. www.mattiasekstrom.blogspot.com

Lycka till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så söööta du o mats var som knoll och tott eller vad det nu var för några figurer. Kram kram Mams

Mirabelle sa...

Mams: hehe... visst ar det bra att kunna kolla bilder pa hans blogg :). Underlattar det hela betydligt. Min frisyr var forresten med pa de sista bilderna. Tjing!