tisdag 12 juni 2007

Most wanted!

Jag tänkte måla lite på väggarna på Calles jobb. Det har jag tänkt sen jag kom hit, men det har inte blivit av. Det är väl det här med deadlines, finns dem inte så blir jobbet aldrig gjort!

Så då skickar jag ut min fråga i cyberspacen, känner någon till en målarfärgsaffär i Suwon? Det går även bra med Seoul.


Jag tänkte satsa på en ljusblå fondvägg till vänster, med eventuellt ett stiliserat träd på eller lite cherry blossoms som faller ner från taket. Vad tror ni om det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det finns en affär som heter B&Q.... de har heminredning och en del virke/verktyg. Enligt hemsidan ska de ha färg. Adressen är http://www.bnqhome.co.kr/eng/store_guide.asp De har vägbeskrivning- eller åtminstone adress på sin hemsida. Vi körde med GPS och det fungerade bra.
Det finns en riktigt trevlig food-court och ett Lottemart i samma hus om man vill göra det till en heldagsupplevelse!

Ella Henrietta sa...

Jag tycker det låter fint, det kan ju å andra sidan inte bli mycket vitare än det är nu, så vad du än gör blir nog trevligare... ;)

Mirabelle sa...

Angelika: Japp, jag ska köpa färg imorrn. Är faktiskt lite nervös.. Tihi...

Mirabelle sa...

Anna: Tack så hemskt mycket för inputen! Du är en räddare i nöden! Vad skulle jag göra utan tjejerna i SWEA?!