fredag 24 november 2006

Och så var det det här med kläderna...


Jag har fått rådet att inte packa så mycket. Vet egentligen inte varför men jag antar att det är för att jag inte ska knäcka ryggen från flygplatsen, via tåget till vår lägenhet. Eller så är det för att jag ska ha plats kvar i min väska att fylla med koreanska kläder. Då slog mig tanken. Finns det kläder i min storlek? Och ännu viktigare, har de samma smak som jag?

Jag var tvungen att stilla min oro så jag googlade på clothes och South Korea. Bilden ovan är ett hopplock av resultatet. Jag håller mina tummar hårt och hoppas att koreanerna inte tycker att det är lika "roligt" att lägga ut sina vardagskläder på nätet. Men jag packar nog en stor väska för säkerhets skull.

Puss

3 kommentarer:

Jakob Grünewald sa...

Ska du redan packa? Det är över en månad tills dess att du åker.

Jag hoppas flygplatspersonalen slarvar bort ditt bagage och dina kläder. -Jag tror du skulle se minst sagt kul ut i en glansig gardin med guldtråd.

Mirabelle sa...

Haha... Jag ska inte packa än.. Tänkte bara ha lite ångest för det ;)... Men jag tror att jag skulle vara snygg i en glansig gardin med guldtråd!

Anonym sa...

Hej nästan-kusinen! :)
Så spännande det är att ni ska iväg! Ska bli roligt att "lära känna" sydkorea genom dig. :)Kommer du ner till Malmö innan ni åker? I så fall kanske vi kan ta en kopp kaffe och babbla lite? :)Nä, nu ska jag baka till mitt kalas!
Kram på dig!
/Lina