onsdag 29 november 2006

Hmmm.. Jag undrar...

... om någon verkligen läser min blogg?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser den =) Vi måste träffas innan du reser, kommer juh dröja ett tag innan vi ses igen efter du rest. Fortsätt och skriva för jag gillar och läsa det.

Kram
/Kim

Mirabelle sa...

Hej :). Vad kul att du läser! Vad glad jag blir. Klart att vi måste ses. När kommer du hem från Norge?

/Kram

Unknown sa...

Läser ja med!
(Å du, tänker fortsätta att tjata om den där fikan!)

Mirabelle sa...

(robert) Haha.. vilken tur att vi redan bestämt ett datum nu då ;). Ska bli kul att träffa dig och klemmas lite. Välkommen till norr!

Martin Camitz sa...

Ja, jag läser! Men eftersom mitt liv är ospännande kommenterar jag sparsamt och även om det var spännande så är det här ju din blogg. Jag har en egen. Sen vet jag hur det låter när folk lämnar kommentarer av pliktkänsla. Jag kommer med jämna mellanrum lämna avtryck i form av "Ja, det låter ju spännande allt det där." bara för att markera att jag läst!

Mirabelle sa...

haha.. din markering är noterad och uppskattad :)

Anonym sa...

Och ja, jag läser ju också för bövelen! Har du ingen räknare så att du ser hur ofantligt många som är inne här en gång i timmen och kollar av senaste status?

/kram

Mirabelle sa...

Hehe.. jo, jag har anmält sidan till google analytics. Igår var det 60 stycken som varit inne och läst och 128 pageviews. Vet inte om det är bra eller dåligt?!