onsdag 29 november 2006

I mitt hjärta


Min pojkvän skulle åkt till Sydkorea i lördags. Jättebra tyckte jag för då kunde han kolla upp förbindelser till vår lägenhet och var man kan handla och äta och allt annat som tar tid och engagemang (ja, jag kan vara extremt lat ibland). Så fastnade han på ett tåg mellan malmö och kastrup i två timmar och missade planet med tre minuter. Snopet fick han ta tåget tillbaka igen. Och inte fick han ta ett senare plan heller för hans arbetsgivare bestämde sig för att se det som ett tecken och ville inte utmana ödet. Han fick stanna hemma.

Jag som planerat att fylla min blogg med bilder som han skulle ta i Korea!! Gatorna och människorna. Vad ska jag fylla den med nu?!

Som tur är skickade min systerdotter och hennes lillebror mig några alldeles charmerande små brev. Inte ett öga är torrt. Puss på er gullungar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gulle dig!

Agnes blev väldans stolt när hennes brev fanns på nätet!!!

Kram Syrran

Mirabelle sa...

Haha... Kan jag tänka mig. Jag blev superglad!

Puss puss

Minna Mercke Schmidt sa...

Nämen vilken osis med flyget, håller med chefen, det var inte meningen... : )
Nååå, så fina teckningar. Hälsa Agnes & Gustav att de är duktiga! Vad heter minstingen förresten?

Mirabelle sa...

Minstingen heter Arvid. Han är nog ett halvår nu tror jag. Tiden bara flyger. Jag ska hälsa Agnes och Gustav. Puss på dig.