torsdag 15 februari 2007

Hängiven beundrare?

Jag kollade min jobbmail precis. Jag har fått ett alla hjärtans dags grattis från en kille som jag träffade för snart två år sen. Det var utanför en krog och vi var ett gäng som tagit en fredagsöl nere i vår bar på jobbet, som blivit flera, och sen hade vi gått vidare. Jag var full och trött i ögonen när jag var på väg hem och träffade denna Iggy. I mina dimmiga ögon var han snygg, läkarstudent, så jag stannade en stund och pratade med honom, kanske en kvart. Jag gav väl honom mitt visitkort. Så sågs vi aldrig mer och han åkte tillbaka till tyskland och sedan vidare till sitt hemland i forna jugoslavien. Han mailade och jag svarade en gång eller två, sen såg jag ingen mening i det heller. Och nu nästan två år senare så mailar han mig och undrar om jag är sur på honom, jag citerar:
WHATS HAPPENING WITH YOU, NOT EVEN A LETTER FOR MONTHS? (vi har inte skrivit några brev till varandra?!). IF YOU ARE MAD ON ME, PLEASE TELL ME TO KNOW, SHOULD I TURN OUR COMUNICATIONS ON FORMAL MODE :). MANY GREETINGS DOCTOR

Är han galen eller?! Ska jag svara?!
.

4 kommentarer:

Ella Henrietta sa...

Han är galen och hög på syra. Han har nog ett inbillat förhållande med dig. Pass opp för såna virrpannor. Tur du är i Korea så han inte kan leta upp dig när han vill "leka doktor".

Anonym sa...

Håller fullkomligt med Angie. Han är galen så absolutely not any answer. Kram kram mams

Mirabelle sa...

Mmm... kände på mig att han var lite tokig. Han får väl ta mitt uteblivande svar som ett tecken på att jag är arg på honom :)

Anonym sa...

heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh...